Saturday, 17 September 2011

jamuan hari raya

hai...
mnggu ni bnyk rumah trbuka dan jamuan raya.....smpai x dpat pi smua jmputan...
hari ni dkat tmanperumahan  nbila ada jamuan rya...bnyak makanan contohnya kambing,ayam panggang,nasi,bihun,kuih2 dan lain2 lagi...kpada kanak2 yg berumur 12 thun kebawah dpat duit rya..nbila je x dpat..wawawawa....cabutan bertuah pon ada..ikut rumah mna yg bertuah dpat la hadiah....rumah nbila x dpat....
x pi x pa...dpat mkn pon dah cukup ..alhamdulilah la....

Tuesday, 13 September 2011




nak cerita la ckit niii...
pasal kmpulan lucky....depa ni mcm tiga bradik....yg pakai cermin mata tu nma dia zhafir...dia tu kira mcm adik bongsu la..sbb dlam geng ni dia pling kecik...hehehheh
yg tngah tu bobo..mcm hazwan kata badan org besar ok!!!.hahah...dia kiut je kan...tngok muka dia...comel kan....dia ni abg long...hihihk
yg sebelah dia tu hazwan....dia ni pling hnsem dlm geng ni  (puji ckit).hehehe..tngok rmbut dia cacak je...x penah2 turun....haha....dia ni kira mcm abg ngah la....org dok wat lawak dia tngok apa plak tu kat bwah...hihihk...yg sedihnya kmpulan ni trsingkir pda mnggu ke 7 kot klau x silap nbila la....
klau ada rja lawak je msti nbila nak tngok...nbila suka dpa wat lwak masa mnggu ke 6 kot...yg lwak doremon tu....best sngat bobo tu wat lwak mcm doremon je suara dia..hahaha...smpai sini je ...k....blaa lu...

Friday, 9 September 2011

oh tom yam

tom yam ialah makanan yg pling senang dimasak....mula2 buh air...bnyk mna pon x pa...pastu buh prencah dan sayur...tnggu sehingga hampa smua rasa sayur tu dah lmbut...pastu rasa la kurang masin ke apa ka....klau kurang buh la garam....ok,klau dah siap tnggu apa lagi hidng kan aje....mkn la dngan nasi ke kuew tiaw ke laksa ke apa2 je yg hmpa rasa bleh dmakan...smpai di sini je la...jmput mkn ye....



raya pertama

raya kedua



Friday, 2 September 2011

penat berhari raya

alhamdulilah......smuanya berjalan dngan lancar.....happy sngat dpat blik kmpong...dpat jmpa atok ngan adik bradik yg lain...yg pling sronok dpat duit rya....hhehehehehehe....duit tu nak beli apa??hmm....
smpai je rumh tok nbila nmpk laksa.....perrrgghhh....sedap gila....raya thun ni di rumh tok nbila ..nbila pkai jubah....ayu gitu....hihihhik...